Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(35)
Forma i typ
Książki
(35)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(24)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W85 (Jórskiego 41)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(7)
Autor
Kopertyńska Maria Wanda
(3)
Sobczyk Mieczysław
(3)
Fryczyńska Marzena
(2)
Grzeszczyk Tadeusz A
(2)
Kisielnicki Jerzy
(2)
Matysiewicz Justyna
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Żemigała Marcin
(2)
Białoń Lidia
(1)
Bilińska-|Reformat Katarzyna
(1)
Bury Agata
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Datko Marek
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Filipek Agnieszka
(1)
Grybś-Kabocik Marta
(1)
Głąbiński Stanisław
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jabłońska-|Wołoszyn Maria
(1)
Karnkowska Krystyna
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kolman Romuald
(1)
Leonard-Barton Dorothy (1942- )
(1)
Małysa-Kaleta Agata Barbara
(1)
Milczarek Stanisław
(1)
Nowicki Adam
(1)
Rampersad Hubert K. (1957- )
(1)
Sanenko Lucjan
(1)
Sikora-Fernandez Dorota
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Stelmach Waldemar
(1)
Szczepańska Katarzyna (ekonomia)
(1)
Szymańska Anna
(1)
Tetla Agnieszka
(1)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Zawadzki Henryk (matematyk)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(3)
Programy pomocowe UE
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Zarządzanie
(3)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje
(2)
Marketing
(2)
Motywacja pracy
(2)
Praca
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Atraktory (mat.)
(1)
Biurokracja
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Controlling
(1)
Ekonomia matematyczna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka nieformalna
(1)
Internet
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing partnerski
(1)
Matematyka finansowa
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Oceny pracowników
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Prognozy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Rynek
(1)
Równania różniczkowe
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sponsoring
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Usługi
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Arabskie, kraje
(1)
Hongkong (Chiny)
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Podręczniki
(2)
35 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52796 (1 egz.)
Kaucja: 68,73 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52373 (1 egz.)
Kaucja: 31,05 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 226-230.
Warunki prowadzenia działalności gospodarczej na rynku rosyjskim * 1.1. Dlaczego Rosja? * 1.2. Współpraca gospodarcza Polski i Rosji * 1.3. Szara strefa w Rosji * 1.4. Przedsiębiorstwa rosyjskie * 1.5. Rosyjskie grupy biznesowe * 1.6. Doświadczenia Autora * Kraje arabskie * 2.1. Sytuacja społeczno-gospodarcza * 2.2. Religia a transakcje biznesowe * 2.3. Arabowie w Europie - migranci i inwestorzy * 2.4. Inwestycje zagraniczne w krajach arabskich * 2.5. Czy może istnieć teoria ekonomii specyficzna dla krajów arabskich? * 2.6. Kraje arabskie a Polska * 2.7. Doświadczenia Autora * Rola Chin w rozwoju Hongkongu * 3.1. Początkowe lata współpracy Chin i Hongkongu * 3.2. Współpraca gospodarcza w latach 1979-1997 * 3.3. Inwestycje przemysłowe Hongkongu w Chinach w latach 1979-1997 * 3.4. Działalność Chin na rynku nieruchomości w Hongkongu * 3.5. Historia rozwoju systemu finansowego Hongkongu * 3.6. Miejsce Bank of China w systemie finansowym * 3.7. Rola Hongkong Bank w systemie finansowym * 3.8. Rozwój i znaczenie giełdy * 3.9. Rola Hongkongu po 1997 roku * 3.10. Triady w Hongkongu - geneza i zasady działania * 3.11. Doświadczenia Autora * Pułapki kontraktowe Koncepcja analizy strategicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53487 (1 egz.)
Kaucja: 43,00 zł
Książka
W koszyku
Autor
Forma i typ
Temat
Bibliogr. s. [516]-524.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 53,87 zł
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11.A (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 50712 (1 egz.)
(dostępność ok. 30.05.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49050 (1 egz.)
Kaucja: 39,83 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51666 (1 egz.)
Kaucja: 39,83 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [291]-294.
W polskiej tradycji kobieta zawsze odgrywała szczególną rolę, przy czym za jej główne zadanie uznawano opiekowanie się ogniskiem domowym, wychowywanie dzieci, wykonywanie prac domowych. Jednak ten czas już minął. Procesy feministyczne sprawiły, że zacierają się różnice między aspiracjami współczesnych kobiet a dążeniami mężczyzn, w wyniku czego polskie kobiety coraz odważniej walczą nie tylko o swoje prawa, ale również o zmianę dotychczasowego światopoglądu i stereotypu w kwestiach podziału ról kobiet i mężczyzn. Rosnąca aktywność zawodowa, coraz lepsze wykształcenie, próby godzenia roli matek i pań domu z karierą zawodową, mniejsza ilość czasu wolnego, a jednocześnie powszechna presja społeczna dotycząca właściwego wyglądu czy zachowania sprawiają, że wśród współczesnych kobiet kształtuje się zupełnie nowy styl życia. Wszystko to znajduje swe odzwierciedlenie w zachowaniach konsumenckich kobiet, zarówno tych rynkowych, jak i w gospodarstwie domowym. Kobiety w coraz większym stopniu decydują o wydatkach, oszczędnościach i biorą udział w podejmowaniu istotnych decyzji finansowych. Uznano więc, że należy zbadać poziom i strukturę konsumpcji, a także zachowania konsumenckie oraz działania adaptacyjne kobiet w realiach współczesnego rynku. Książka nie wyczerpuje wszystkich ważnych problemów i zagadnień dotyczących konsumpcji i zachowań rynkowych kobiet. Pozwala jednak sporządzić ich w miarę pełną identyfikację, uzmysławiając czytelnikowi wagę i rolę jaką pełnią współczesne kobiety na rynku.
Wstęp * Rozdział 1. Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych kobiet na współczesnym rynku * 1.1. Płeć biologiczna i kulturowa jako determinanta zachowań konsumpcyjnych * 1.2. System wartości i jego znaczenie w kształtowaniu zachowań nabywczych kobiet * 1.3. Edukacja konsumencka i jej znaczenie w kształtowaniu zachowań współczesnych kobiet * 1.4. Sytuacja kobiet współczesnych a wyzwania globalizacji * Rozdział 2. Sytuacja społeczno-zawodowa i ekonomiczna kobiet w Polsce * 2.1. Charakterystyka demograficzna kobiet * 2.2. Sytuacja społeczno-zawodowa kobiet * 2.3. Charakterystyka sytuacji ekonomicznej kobiet * 2.4. Gospodarowanie dobowym budżetem czasu przez kobiety * 2.5. Sytuacja społeczno-ekonomiczna kobiet na Śląsku * Rozdział 3. Kobiety jako segment rynku i ich zachowania konsumpcyjne * 3.1. Zachowania ekonomiczne kobiet i ich determinanty * 3.2. Wybory rynkowe kobiet i ich determinanty na podstawie wyników badań bezpośrednich * Rozdział 4. Zachowania kobiet na rynku usług finansowych * 4.1. Aspiracje dochodowe kobiet * 4.2. Gospodarowanie środkami finansowymi przez kobiety * 4.3.Tworzenie i utrzymywanie zapasów buforowych oraz ubezpieczanie się kobiet * 4.4. Zaciąganie zobowiązań finansowych przez kobiety * 4.5. Wartości oczekiwane a uzyskane przez kobiety na rynku usług finansowych * 4.6. Model zachowań kobiet na rynku usług finansowych * 4.7. Typologia konsumentek w świetle zachowań finansowych * Rozdział 5. Zachowania kobiet na rynku żywności * 5.1. Konsumpcja żywności w polskich gospodarstwach domowych * 5.2. Rola kobiet w procesie podejmowania decyzji o zakupie żywności * 5.3. Zwyczaje zakupowe kobiet na rynku żywności oraz ich determinanty * 5.4. Zachowania konsumentek na rynku żywności ekologicznej * Rozdział 6. Zachowania kobiet na rynku artykułów wyposażenia wnętrz * 6.1. Wydatki na dobra trwałe polskich gospodarstw domowych * 6.2. Zachowania nabywcze kobiet na rynku artykułów wyposażenia wnętrz * 6.3. Rola kobiet w procesach decyzyjnych związanych z zakupem artykułów wyposażenia wnętrz * 6.4. Czynniki kształtujące decyzje nabywcze kobiet na rynku artykułów wyposażenia wnętrz * Rozdział 7. Zachowania kobiet na rynku usług turystycznych * 7.1. Wydatki na usługi turystyczne w polskich gospodarstwach domowych * 7.2. Rola kobiet w procesie decyzyjnym dotyczącym zakupu usług turystycznych * 7.3. Zachowania kobiet na rynku usług turystycznych * 7.4. Determinanty zachowań konsumentek na rynku usług turystycznych * Rozdział 8. Zachowania kobiet na rynku dóbr luksusowych * 8.1. Istota i specyfika rynku dóbr luksusowych * 8.2. Skojarzenia związane z luksusem i znajomość marek luksusowych * 8.3. Postawy i zachowania nabywcze kobiet na rynku dóbr luksusowych * 8.4. Typologia konsumentek na rynku dóbr luksusowych * Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54424 (1 egz.)
Kaucja: 45,68 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51535 (1 egz.)
Kaucja: 53,33 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [485]-492. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.G, 10.F (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kwalitologia : wiedza o różnych dziedzinach jakości / Romuald Kolman. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2009. - 485, [2] s. : il., tab., wykr. ; 24 cm.
Forma i typ
Temat
Bibliogr. s. [480]-485.- Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 005 (1 egz.)
Kaucja: 63,20 zł
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi)
Bibliogr. s. 314-319.
W książce zaprezentowano całościowo problematykę motywowania pracowników, co jest efektem wieloletnich studiów literaturowych, jak też badań własnych autorki. Przytoczono przykłady praktyczne oraz prezentowane wyniki badań pochodzą z konkretnych, choć tu anonimowych przedsiębiorstw.Książka adresowana jest do studentów uczelni ekonomicznych oraz wszystkich tych, którzy mają wpływ na kształtowanie systemów motywowania w przedsiębiorstwach, jak też menedżerów wszystkich szczebli we współczesnych organizacjach.
Wstęp * Rozdział I Przesłanki tworzenia systemu motywowania w przedsiębiorstwie * 1.1. Interpretacja pojęć motywacja i motywowanie * 1.2. Przegląd teorii motywowania * 1.3. Pojęcie systemu motywowania oraz czynniki wpływające na jego kształt * 1.4. Oczekiwania pracowników determinantą systemu motywowania * Rozdział II Motywowanie za pomocą plac * 2.1. Pojęcie i funkcje płacy * 2.2. Założenia tworzenia systemu płac w przedsiębiorstwie * 2.3. Formy płac * 2.4. Przeszeregowania płacowe * Rozdział III Kształtowanie płacy zasadniczej oraz premiowanie pracowników * 3.1. Pojęcie i metody wartościowania pracy * 3.2. Wartościowanie kompetencji jako podstawa ustalania płacy zasadniczej * 3.3. Wartościowanie pracy oraz wartościowanie kompetencji w praktyce przedsiębiorstw * 3.4. Istota i znaczenie premii oraz warunki skutecznego premiowania * 3.5. Rozwiązania praktyczne dotyczące premiowania * Rozdział IV Motywowanie pozapłacowe * 4.1. Charakterystyka elementów motywowania pozapłacowego * 4.2. Pozapłacowe elementy motywowania wykorzystywane w praktyce przedsiębiorstw * 4.3. Szkolenie i rozwój oraz awans stanowiskowy * o elementy motywowania pozapłacowego * 4.4. Równowaga między pracą zawodową a życiem pozazawodowym pracownika jako czynnik motywowania * 4.4.1. Znaczenie pracy oraz czas wolny od pracy * 4.4.2. Równowaga między pracą zawodową a życiem pozazawodowym w opinii ankietowanych * Rozdział V Satysfakcja pracowników podstawą oceny systemu motywowania * 5.1. Istota i znaczenie satysfakcji pracowników * 5.2. Doświadczenia wynikające z badania satysfakcji * Rozdział VI Kształtowanie systemów motywowania podczas postępujących zmian * 6.1. Uwarunkowania zmian systemów motywowania * 6.2. Zmiany systemów motywowania w małych i średnich firmach * 6.3. Motywowanie w czasach kryzysu * Zakończenie * Spis tabel * Literatura
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi)
Bibliogr. s. 314-319.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 52364 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi)
Bibliogr. s. 275-280
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Dynamiczny rozwój sektora usług profesjonalnych w Polsce stwarza za-potrzebowanie na wnikliwe analizy i oceny zachowań podmiotów rynkowych funkcjonujących w tym sektorze. Złożoność zagadnień dotyczących usług profesjonalnych wynika głównie z ich specyficznych cech, takich jak: wrażliwość na wiedzę, zaangażowanie wysoko wykwalifikowanego personelu w procesie świadczenia, czy też silny in-dywidualizm procesu usługowego. W tej książce ukazano specyfikę i zróżnicowanie usług profesjonalnych, wskazano zachowania zarówno firm, świadczących te usługi, jak i ich klientów w globalnej gospodarce, a także zidentyfikowano nowe trendy w sektorze usług profesjonalnych wynikające przede wszystkim z rozwoju nowych technologii.
Wprowadzenie * CZĘŚĆ 1. USŁUGI PROFESJONALNE CHARAKTERYSTYKA, ZRÓŻNICOWANIE * Koncepcja usług profesjonalnych we współczesnej gospodarce * Justyna Matysiewicz, Sławomir Smyczek * Profesjonalizm na rynku usług profesjonalnych nie wystarczy * Rafał Śpiewak * Usługi audytowe z obszaru marketingu jako źródło podnoszenia * konkurencyjności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw * Katarzyna Bilińska-Reformat, Anna Dewalska-Opitek * Możliwości i problemy pomiaru efektywności zarządzania usługami medycznymi * Dariusz Luboń * Konieczność kształtowania kompetencji menedżerów firm świadczących * profesjonalne usługi logistyczne w obszarze logistyki społecznej * Jacek Szołtysek, Ewa Płaczek, Sebastian Twaróg * CZĘŚĆ II. USŁUGI PROFESJONALNE WOBEC WYZWAŁ GLOBALNEJ GOSPODARKI * Usługi prawnicze - wyzwania w świetle kryzysu gospodarczego * Marzena Czarnecka * Różnice kulturowe między narodami - stymulator czy bariera świadczenia profesjonalnych usług na rynkach turystycznych? * Barbara Pabian * Przyszłość uczelni wyższych jako podmiotu świadczącego usługi profesjonalne w świetle globalizacji szkolnictwa wyższego * Edyta Lachowicz-Santos * Public Relations w globalnym sektorze usług profesjonalnych * - przekleństwo czy przyszłość? * Sebastian Chachołek * CZĘŚĆ III. ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG PROFESJONALNYCH * Postępowanie europejskich konsumentów na rynku e-usług * Robert Wolny * Wybrane zachowania konsumentów na europejskim rynku usług medycznych * Agnieszka Lebiejko, Jagoda Gola * Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku usług medycznych * Agnieszka Marie * CZEŚĆ IV. NOWE TRENDY W ROZWOJU USŁUG PROFESJONALNYCH * E-usługi jako element zintegrowanych procesów innowacyjnych * Beata Reformat * Nowe trendy w komunikacji marketingowej na rynku usług profesjonalnych * Marta Grybś * Komunikacja w marketingu wewnętrznym przedsiębiorstw oferujących usługi * profesjonalne w tworzącej się gospodarce wiedzy * Małgorzata Kieżel * Media społecznościowe jako narzędzie do budowania relacji z konsumentami * przez firmy doradztwa finansowego * Marcin Młodożeniec, Marcin Tutaj * Linkedln jako nowoczesne narzędzie networkingowe - wieloaspektowe * możliwości wykorzystania w sektorze usług profesjonalnych * Jakub Wolny *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54892 (1 egz.)
Kaucja: 44,63 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy art.
Znaczenie kultury pracy wynika z tego, że wyznacza standardy zachowań społecznych na wyższym poziomie w strukturze akceptowanych. Zawiera ona treści ukształtowane tradycją (czasem przeszłym), aktualną dynamiką życia zawodowego i społecznego (teraźniejszości) oraz oczekiwaniami wynikającymi z przeszłości i teraźniejszości. Myśl przewodnia tej książki jest następująca: kultura pracy, w tym szczególnie menedżera zapewnia stabilność pracy przez umożliwienie uczestnikom procesu pracy zaspokojenia potrzeb stosownie do ich struktur wartości. Przekłada to się bezpośrednio na efektywność, zysk. Wiedza zawarta w tej książce przydatna jest dla teoretyków i praktyków. Można bowiem zapoznać się z uwarunkowaniami tworzenia kultury pracy menedżera wynikającymi z dorobku różnych nauk, jak i praktyką diagnozowania, określania kultury pracy. Pracownicy naukowi i studenci otrzymają materiał do przemyśleń i ustaleń kierunków dalszych badań. Praktycy, tj. osoby na stanowiskach kierowniczych, niezależnie od szczebla zarządzania/kierowania mają do dyspozycji narzędzie pozwalające określić zagrożenia w ich pracy i recepty jak im zapobiegać. Podwładni, pracobiorcy rozszerzyć mogą swoją wiedzę o wartości współpracy, funkcję jaką wykonują w realizacji celów zakładu pracy.
WSTĘP * 1. MENEDŻER W ŚRODOWISKU PRACY- TWÓRCA KULTURY PRACY * 1.1. PRACA * 1.2. ŚRODOWISKO - POJĘCIE I WŁAŚCIWOŚCI * 1.2.1. Środowisko pracy * 1.3. WOKÓŁ POJĘCIA KULTURA * 1.3.1. Pojęcie kultura * 1.3.2. Kultura organizacyjna * 1.3.3. Kultura pracy * 1.4. SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ MENEDŻERA W PROCESIE PRACY * 2. KULTURA PRACY MENEDŻERA KREACJĄ KAPITAŁU LUDZKIEGO * 2.1. TRIADA KULTURY PRACY, ORGANIZACJI, NARODU * 2.2. KULTURA PRACY MENEDŻERA W KORPORACJI MIĘDZYNARODOWEJ * 2.3. PROEFEKTYWNOŚCIOWA KULTURA PRACY MENEDŻERÓW * 2.4. ZARZĄDZANIE PRZEZ WSPÓLNE WARTOŚCI * 2.5. JAKI TYP KULTURY PRACY MENEDŻERA NALEŻAŁOBY PREFEROWAĆ? * 3. MENEDŻER A PRACOWNIK -STOSUNKI i ZACHOWANIA * 4. OSOBOWOŚĆ MENEDŻERA A STYL KIEROWANIA * 5. KULTURA PODEJMOWANIA DECYZJI PRZEZ MENEDŻERA A STYL KIEROWANIA * 5.1. PODEJMOWANIE DECYZJI PRZEZ MENEDŻERA - uwarunkowania prawne i kulturowe * 5.2. POJĘCIE, REGULACJA PRAWNA I STRUKTURA DIALOGU SPOŁECZNEGO * 5.3. TRÓJSTRONNA KOMISJA ds. SPOŁECZNO-GOSPODARCZYCH * 5.4. ZWIĄZKI ZAWODOWE * 5.5. RADA PRACOWNIKÓW * 5.6. EUROPEJSKA RADA ZAKŁADOWA * 6. TRUDNE DECYZJE MENEDŻERA SPRAWDZIAN WIEDZY O LUDZIACH * 7.PARTNERSTWO ROZWOJOWE PRZEZ COACHING MENEDŻERA A STYL KIEROWANIA * 7.1. COACH, COACHING-zagadnienia wprowadzające * 7.2. TYPY I RODZAJE COACHINGU * 7.3. RÓŻNE ROLE COACHA * 7.4. WIZERUNEK I AUTORYTET COACHA- MENEDŻERA * 7.5. STANDARDY PROFESJONALNEGO COACHINGU * 7.6. DOBRY COACH-profil kompetencyjny * 8. O MORALNOŚCI W ZARZĄDZANIU I JEJ BRAKU * 9. HUMANIZACJA PRACY A ZADANIA POLITYKI KADROWEJ * 9.1. HUMANIZACJA PRACY A ZADANIA POLITYKI KADROWEJ * 9.2. DYREKTYWY NOWOCZESNEJ POLITYKI KADROWEJ * 9.3. MENEDŻER JAKO WYCHOWAWCA W KULTURZE PRACY * 10. DORADCA ZAWODOWY W KULTURZE PRACY * 10.1. DORADZTWO ZAWODOWE A RYNEK PRACY * 10.2. DORADZTWO ZAWODOWE jako forma pomocy społecznej * 10.3. INSTRUMENTY PRACY DORADCY ZAWODOWEGO * 10.4. METODY PRACY W DORADZTWIE ZAWODOWYM * 11. KSZTAŁCENIE USTAWICZNE A ROZWÓJ KULTURY PRACY * 11.1. POTRZEBA KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO PRACOWNIKÓW I MENEDŻERÓW * 11.2. KSZTAŁCENIE USTAWICZNE A EDUKACJA i KULTURA DOROSŁYCH * 11.3. ZWIĄZKI KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO Z KULTURĄ PRACY * 11.4. KSZTAŁCENIE USTAWICZNE i KULTURA PRACY W PRZEDSIĘBIORSTWIE * 11.5. KSZTAŁCENIE USTAWICZNE i KULTURA WOBEC WYZWAŁ UNII EUROPEJSKIEJ * 11.6. STRATEGIA ROZWOJU KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W POLSCE * 12. ZAUFANIE SPOIWO KULTURY PRACY MENEDŻERA * 12.1. KOMPONENTY I ASPEKTY ZAUFANIA * 12.1.1. Istota zaufania * 12.1.2. Właściwości oczekiwanych działań przełożonego i podwładnego * 12.1.3. Wymiary zaufania * 12.2. UWARUNKOWANIA ZAUFANIA -wyniki badań * 12.3. ROZPOZNANIE KULTURY PRACY MENEDŻERA * 13. PRAKTYKA - z życia wzięte
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53484 (1 egz.)
Kaucja: 44,00 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej